2012年10月27日 星期六

脫毛方法嘗試(1)

 
   自問本身都算多毛,但屬於幼細柔軟類。但小學貪靚又睇唔過眼,就開始用剃刀剃下,雖然唔係一直長期剃(已經係惡夢ge開端)。上到中學更貪靚,除左用剃刀外,開始買d脫毛膏(veet)黎脫,真係好方便好快。但後來我想d毛係一直少,唔洗成日都脫咁煩,我就係初中時花左幾百元買左部拔毛機,係有牌子ge(philips)...當時都好唔捨得,但諗到d人話拔毛會拔到毛囊,d毛生出黎時會幼d細d,甚至唔會再生番出黎,而且脫毛效果又比剃刀長久d,咁就覺得都都抵ge! 
 用左幾次,真係好好好痛,因為機械電動拔,唔似人手咁錫住自己,真係好痛架!!>m<,拔完係紅晒,
忍痛拔左幾次之後發現d毛都冇幼到冇少到,而且又痛wo,就冇再用部機喇!:-(  有時有需要時都係用鉗拔或者拎剃刀剃......

但係後來發現唔對路,d毛好似愈黎愈粗同黑,變到好似男人腳咁wo!仲要毛囊倒生tim。開始都唔知咩係毛囊倒生,但當出現左你就會知道架喇!剃完d毛後,新ge毛毛生唔到出黎,係d皮入面生,會黑色一點點,好核突,要強行撩番條毛出黎,但又搞到隻腳損晒,紅色一點點,又有印wo。好肉酸lo,搞到都唔敢著短褲....
有見及此,我就開始搵d天然ge脫毛方法喇,
曾經睇過網上有話過用酒精+黃豆渣定豆漿咁整d液體,再沖完涼後查d係有毛ge地方,一段時間後就會少d毛生出黎,有抑毛ge用途wo。但因為我冇酒精,所以就冇試過整喇!!

後來亦都見到人話漂毛都係一個不錯ge方法,
我都諗左好耐同睇左好多次價錢,始終唔想浪費錢。咁我見果陣卓悅突然間將soft n easy 漂毛膏ge價降左好多($6X成交),就買黎試下喇,諗住漂到佢金色或淺色左,咁人地就唔係咁覺眼la。由於d毛始終黑同粗,要漂左幾次先有效,確實條毛係會變金左,真係唔係好覺。但係後來我發現生番出黎ge毛都係黑色ge, 金ge就會係頭part, 根部果part黑色,有兩隻顏面仲核突....而且漂完之後d肉會白左d,好恐怖(可能我等得又耐呢,想佢有效d..),後來都係覺得好煩,佢1生番出黎又要漂......後來就冇再用,枝野仲係到。
.....................................後來仲試左幾種方法.....等我有空再同大家分享la~
(後來買的脫毛膏,只用左2-3次:-()



沒有留言:

張貼留言