2013年1月16日 星期三

脫毛(2)Dermes 免費試做


本人一直致力搵不同方法脫毛(要永久果種...因為我懶而且每次脫完都有毛髮倒生
問題;-(
我一直想做激光脫毛,但好貴,直至中七畢業後才開始萌生這個念頭。激光脫毛雖然貴,但
一勞永逸....不過一直考慮一直諗真d,直到year1暑假時先的起心肝係dermes網上登記,諗住免費
試做一次,試下效果先。


當日同個朋友一齊去(銅鑼灣分店),去到坐底填完表後等左好耐,不知是否我地遲到的關係,
而且又係試做,又係學生,所以要我地等咁耐...(45分鐘都有吧)而個治療師轉完又轉,最後
終於到我地,講解完一輪。因為朋友那個星期暴曬過,不能試做。而我係做測試時,
出現紅印,佢就話我太乾,唔做得住,要番去茶多d cream保濕番,幾日後先再做。
佢地話會打電話黎跟進番同再約時間,但係等左好耐佢都冇打黎,而我又唔想出去只做一次,想
直接join埋療程,但拖拖下就算啦,反正咁貴先脫得1part...而且服務又唔算好好(仍然介意佢冇
打電話約時間,又好似唔至在咁)而且呢個時候又重燃番可以試下sensepil宅光脫毛機ge想法(下篇文)
其實如果可以,我都想試做番反正免費..



  • 留言者: 仔
  • Email: qqivybb@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2013-10-15 02:40:21
話説之前登記左dermes試做,同你經歷一膜一樣,後來都算了,反正他出名貴。之後索剩係另1間join左,平靚正,so far都唔錯

沒有留言:

張貼留言