2013年4月29日 星期一

大愛韓國之抵買化妝品!!!

我下個學期去韓國exchange, 可以日日shopping!
但未出發先興奮,皆因之前托人幫我買了點野番黎
平日我都唔太化妝,因為懶同覺得煩~但其實我好想化ge~
因為不常化,對化妝品也沒什麼要求及研究!
用家姐用開果d就算....發覺missha ge bb cream 都唔錯的如果做好妝前保濕的話。
但發覺hk買missha ge 產品都幾貴?@@冇研究開...只知係韓國買,乜都平好多!!
看到朋友腥來的相,好想沖去韓國!!!><
這三樣就係我一直拿我姐用的missha ge product la! 亦都叫我fd幫我買

1. (左) missha-M SIGNATURE REAL COMPLETE B.B CREAM   SPF 25 PA ++
2. (右) missha 妝前打底 B.B BOOMER
3. (下) missha Cashmere Loosse Powder

有三隻色,因為我和姐也是白底人仕,所以買1號就無錯。
但其實我覺得呢盒野唔係咁好用,茶完之後好明顯見到一層粉!所以唔係咁推薦,但係韓國買抵好多!!!
總共三樣野買左40260won....我諗大概3百幾港元!!(bbcream 好像12000won~約$90)應該平左好多吧!!確實1枝missha bb cream 我不知香港賣幾錢,但上網見過賣$29x? 我諗最少都>=$150吧!!所以係韓國買是超抵的

另外我仲買左枝眼線液,係etude house 夜店公主長效眼線液。我見d人大推呢枝野,又話防水防油得好勁,又不易脫同易畫。因此我就買了枝,其實係香港買都唔係好貴$4x~5x咁上下,但韓國買又平d咁(4000won~約$30) 咁咪買黎試下......
只不過剛剛拿到手冇耐,自己又懶wo...都係未試正式過!!你地想知先講好唔好用吧!~

ps:遲d我去韓國exchange差不多4個月,我可以代你地係韓國買野啊(如鞋,三,袋,化妝品等)!!但如果真係買就收番小小手續費,不過一定唔會話離譜,計起黎你一定會有賺!因為係韓國買至少平好多la係咪!?有興趣可以搵我~或在此留言,只係我唔係成日check je~


沒有留言:

張貼留言