2012年6月10日 星期日

去暗瘡(1)

特別獻給生暗倉ge人,因為我也是過來人:'(好明白你地~我一直係個冇乜生暗倉ge人,除左黑眼圈黑頭等問題,我根本唔會為暗倉而煩。
但自從中五開始,惡夢就黎喇!@@由左邊臉中間開始,一開始係一撻紅左,好似敏感咁!
根住就右邊臉、額頭、下巴、鼻!佢地好似永遠唔識好咁.....好快,我成塊面就滿佈暗倉/0\
我真係好傷心好絕望,望住塊鏡都覺得嘔心!粒粒都又大又紅wo....只有眼皮係冇暗倉ja.

我根本唔知乜事,佢地實在黎得太快!身邊d人見到我咁都問我係咪會考壓力太大,
表現到好驚嚇咁(我相信係我個樣嚇親佢地)因為我真係生左好多好多好多好多暗倉!!(但我確信唔關會考事,因為高考壓力仲大,我都冇出現呢個情況!)
我個好朋友有日仲要好認真嚴肅咁同我講:「你毀左容喇」orz,
我一向對我個樣都有d自信....依家竟然毀左容!/0\


自此,除左番學之外,我就唔多想出門,每次拎起塊鏡都懷念以前ge皮膚!
亦都係咁,我經常上網搵人地去暗倉ge分享,只要覺得有效ge我都會去試~~
我會同大家分享我醫好暗倉ge方法,等各位試下,我知道如果永遠唔好係好難受ga../0\
希望你地都睇下,試下la,過來人真心分享,起碼我有效~~~
可能就係呢種我大膽嘗試ge關係,係中6時我皮膚開始慢慢好緊,中7時都差不多,只係d印仲需要時間去消。依家大學都過左1年,身邊d人都話睇唔出我生過咁多暗倉,唔講唔知wo!/0\有苦自知....
e+d暗倉偶然會生番1兩粒咁!白色皮膚都出番黎,但後遺症就係有幾粒暗倉變左黑痣?墨?咁永遠跟
住我,又淡化唔到,又清唔走!搞到番臉好多黑色點點\0/所以我最憎生暗倉......

沒有留言:

張貼留言