2012年6月19日 星期二

去暗倉方法(2)

********分享1書本::( stop別再錯誤保養啦)
話說那段期間我經常上網搵方法醫暗倉,結果無意中俾我睇到本書,d人講到好勁,
我亦都俾佢個名吸引到=!就去公共圖書館預約借黎睇!

<----就係呢本, 一見係日本皮膚科醫生寫ge
即刻好感度提升!其實未借前已係網上知道關於d乜,例如唔好用咁多保養品,用成份最簡單ge洗
面肥皂洗面,洗面要5秒內?10秒?1分鐘?忘記了.....只帶太陽眼鏡同查蜜粉就已經可防曬等等...
但為左更清楚明白,真係要成本睇晒!可能有好多人都接受唔到,但我就覺得值得一試。
因為我懷疑我d暗倉可能係由我中4時不斷話要保養,查好多化妝水,fu面膜等等咁而引起!=/\=



睇完之後,好想跟住做,就開始搵邊隻係成分簡單ge洗面肥皂。其實我都好驚用肥皂黎洗面,|0|
因為之前唔知睇過一段片話用肥皂洗會令到皮膚好傷,會變到好似ar婆咁鞋~~但係上網見到d人都用過,而且專係用黎洗面ge簡應該冇問題卦......
跟住脫到好多人都話用ivory象牙肥皂,咁我就決定試下na.....
但原來呢隻簡都唔算普遍,去左好多藥房都見唔到有/0\,搞到我諗住放棄!但有一次無意中見到商場入面間藥房有,就買黎用!^^$20/4舊,我見過有d人話係$16/4舊,但都唔係差好遠,而且搵左咁耐終於見到,當然覺得好抵la!   而且每舊都好大舊,好簡單,聞落我覺得好舒服!

**********分享2:ivory洗臉象牙肥皂
(後話:間藥房到後來已冇入貨..最後仲結業\0/我依家用埋手頭上果4舊就又冇...又要再搵過邊到有得買..../0\聽聞吉之島有,但未睇過!)

===========ivory肥皂用後感==================
1舊真係可以用好耐,我由中五開始用,中間間斷過一排,e+又用番,應該用左4年到...應該係用完4舊,依家要開排新ge!真係好抵用!自從用ivory肥皂後,我就冇買其他洗面用品,慳番唔少錢!:-p

我純粹用手起泡,冇用網。其實只係你手1勢正確,都可以起到好多泡泡^0^..
1開始我都跟足< >本書咁講,好快咁卒塊面,唔好俾d泡係塊面咁耐...因為會好乾wo!而且隻肥皂清潔力好強,跟本唔洗卒咁耐....係咪1分鐘洗完,5秒卒泡泡?(忘了)總之跟足la
但後來懶得濟,就會卒耐d,但都係2分鐘內洗完面....*0*

我以前呢,係俗稱ge油性皮膚(根據本書講其實係冇乜乜皮膚之分),每日都好多面油,1定要用面油紙~~而且每朝起身都成面面油,真係好令好油果隻~~/0\但e+冇左呢個問題,最多都係得dd油,個鼻多少少!面油紙都唔洗用好耐...至少唔用都唔會嚇死人!!!^^又慳番筆!haha

確實,洗左真係好乾淨,但之前塊面油,用落唔覺得乾!但e+塊面冇咁油,洗完之後就覺得有dd乾,但都可接受,因為再過多一陣塊面就自然番~~
不過呢,我用左咁耐,d好多ge黑頭仍然存在,佢根本清唔到黑頭!!!|0|
但係我認為就清到暗倉同暗粒,當你一路用,係洗面時你會摸到自己塊面由好多粒粒變到少左,到後尾更加滑tim...^0^


  • 留言者: CarCar
  • Email: carcar81278@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2012-12-23 22:04:40
唔好意思..係唔係即係用左舊肥皂..你d暗倉就好返??因為我呢排係咁出好多暗傖..做facial又唔得..
[版主回覆01/16/2013 18:58:25]我係好多暗倉長期未消,而且用左好多方法都唔得,先用肥皂,而且係keep住長用lo。如果你D暗倉5係好嚴重,或者係偶然性ge話就用番自己去暗倉ge方法(eg暗倉膏...)因為呢隻肥皂不是個個都岩用(有D人話好乾),而且只係用幾次應該好難見到有改善,要keep住用lo。

沒有留言:

張貼留言