2014年1月6日 星期一

sensEpil宅光脫毛機 用後感(1)好用重新分享

好可惜,明明好耐之前分享過sensepil宅光脫毛機的用後感,但那篇網誌不見了。><那唯有再簡而精的分享一次··


呢部機係我中學嘅時候睇開心大發現嘅時候就知道,但拖到幾年後,2012年先捨得買,當時好像以4千幾嘅價錢買。會買係因為當時已經疊埋心水去dermes做激光脫毛,但冇意中又諗番起部機,既然dermes脫腋下都要8千幾,心諗不如買部機自己脫全身仲好~當時係網上搵左評價好耐,但冇乜人討論部機,就算有分享都係用左幾次,都唔知會唔會真係做到永久~~博下的心態之下最終都係去fitboxx買左(傳統粉紅色果隻)


部機有連一個燈盒

有英文,中文說明書及一隻光碟教學

它是以色列嘅行貨,所以係兩腳插,但入面會附送一個轉換插頭

我跟機送的燈盒已經用完(官方網話可以發750下燈),我諗我一個燈盒做左5~6次到(前臂,腋下,小腿)用完燈盒後,因為去左上海實習之後又去左韓國交流,已經有7~8個月冇做,啲毛毛當然生番晒出黎,但感覺比未做前已經幼啲及少左啲啲


依家韓國番來打算重新做番,今日去左買新燈盒(3盒$938)


用後感:
好處1.  用1~2次已明顯見到有效(毛幼左及生慢左)毛愈粗愈黑效果愈明顯
好處2. 方便,可以脫好多個部位

壞處1. 我小腿本身有毛髮倒生問題,因為用呢部機要先剃毛後打燈。我做左幾次後,發覺小腿的黑色一點點仍然存在,更煩的是呢啲毛毛已經停止生長,要吱番啲點點出黎,令到小腿損晒及好醜

壞處2. 冇做幾個月,啲毛是會生番出黎(似乎做唔到永久脫毛嘅效果) 但亦有可能係我未做得夠,因為我只係用完一個燈盒,所以我會再繼續做,遲啲再同大家分享。

雖然有缺點1,但我仍然決定做番。我改善辦法係小腿做之前唔用剃刀剃,用小剪刀剪短啲毛才打燈。

網上見到人話用完三個燈盒之後已經去得7788,我只係用左一個燈盒,所以我期待做多幾個燈盒之後,永久嘅效果會明顯啲啦。就算唔永久我相信啲毛點都會幼啲同少啲..

所以我冇後悔買部機~


沒有留言:

張貼留言