2014年1月6日 星期一

running man@梨花女子大學的相遇

番來香港已經幾天,四個月的韓國交流亦告一段落。當中所發生的…趣事也是時候分享一下,做人真的不能太懶啊(懶得打)

2013年11月26日能與running man其:'(中三位成員及兩個嘉賓相遇,真的是意想不到啊,我來韓國前也就是剛剛開始看running man~來到韓國為了練聆聽及消磨時間,也迷上了running man,沒想到我竟然可以見到他們,摸到他們,同時亦係節目中亮相。哈哈,請唔好太萄葡我啊。

下午收到友人的消息,話running man會係下午來梨大拍攝,一聽到即刻衝出去正門等(當時約三點)超多女人係到等緊……


但陸續聽到有人話佢地五點先黎,當時又凍又開始下雨,之後就入室內等。大概到四點三十分時開始出去門口等,真的超多人,而且啲韓妹勁高,好辛苦囉遮住晒。

第一個入場的是劉在石!
呢個真係好誇張,我由門口一直追,追到入去ECC樓梯到(全程大概2~4百米左右),真係超激動囉啲人,腳指都差啲俾佢地踩斷。我係追逐嘅時候一直距離幾遠下,相又影唔到!橙色帽子是他


但好彩靠我努力,佢停下嘅地方就係我前面,超開心,佢讀緊任務嘅時候我就係佢後面一直影相,錄影。佢走的時候,我見到個韓妹摸左佢個名牌一下,我見我又唔近,我又摸一下!哈哈,大發!





左手邊穿紫色羽絨,拿白色手機,黃色電話繩帶灰色手套的就是我了!哈哈!

之後第二個見到的是金鐘國,他們真人跟上鏡差唔多。當時他在問一些野,我不懂韓文所以拍了幾張相就自動走了,因為旁邊啲人實在太瘋狂!好可憐啊覺得自己唔夠高大~

第三個係我喜歡的gary!他真的好好人同温柔,佢係咁叫啲人小心啲小心啲,但佢下斜路的時候,我剩機捉住佢隻手一陣,嘻嘻…好高興



另外仲見到兩個嘉賓,但真係唔知佢地乜水,就冇乜點追佢地。只係影左幾張相咁..


好可惜的是我見唔到李光洙啊,因為後尾聽講佢係門口嘅時候好快就完成任務,搵到特別姓氏嘅人...烏><太可惜喇

但是都值得高興嘅。因為呢次偶然的追星,我收穫都頗大~~哈哈哈哈

沒有留言:

張貼留言